janneke@oskam-begeleiding.nl
06-51528552
Medezeggenschap@oskam-begeleiding.nl
Hoe gaat het als er een probleem is? Als je niet tevreden bent over de dienstverlening, dan willen we dat graag weten. Met je klacht kan Janneke Oskam met plezier haar diensten verbeteren. Die klacht kan over van alles gaan: over je begeleider, of over de begeleiding die je ontvangt.
Het beste is om dan eerst over jouw klacht te praten met de betrokken personen. Lost het gesprek de klacht niet op? Of wil je zo’n gesprek niet?
Dan kan je je vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke klachtencommissie. Een medewerker van de klachtencommissie probeert je klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.
Je bereikt het Klachtenloket van Quasir gemakkelijk door te mailen naar bemiddeling@quasir.nl
Voor meer informatie kunt je de website van Quasir raadplegen: www.quasir.nl